Hundvakt och måla

måndag, februari 25, 2008 | 1 Comments

Jag var hundvakt i helgen, och det gick bra. Tjockis var på krigsstigen men Molly är rätt snäll så det blev inga sammandrabbningar.

Var täppt i näsan hela lördagen och lite öm i kroppen. Mini-förkylning?
Tittade på Melodifestivalen hemma hos syster så katterna skulle få sällskap. Såg aldrig röken av dem dock... Dålig omgång av MF. Dessvärre har jag blivit kär i Björn Gustaf(v?)sson. Så förbaskat söt och rolig =) Han behöver inte ens skämta för att jag ska le åt honom. Uppsynen är för underbar =) Bra sång också...

Målade hela dagen igår. Så jävla jobbbigt. Först körde jag kanter och lister med en pensel och mini-roller. Efter det stora rollern på de större ytorna. Mini-rollen gick sönder (skumgummit) när jag hade 3 m kvar att måla. Lite surt men det gick ändå att slutföra. Kl 21 blev jag klar och då var ljuset pissdåligt, så det blir surprise när jag kommer hem idag... >=) Vet att jag måste köra en omgång till över bården. Funderade på schabloner som bård, men ne... det blir lättare att möbler och inreda med en helt kal vägg.

Så, nu är det bara klädsel till soffan så är jag nöjd för tillfället. Vill ju ha Leksvik soffbord och tv-bänk. Men jag ska ta det lilla lugna =)

1 kommentarer:

Lilian sa...

så duktig så.. :)
kommer du på lörda och kollar
på superdelfinalen? :)

About