Trött och sur

onsdag, mars 12, 2008 | 0 Comments

Klassfesten var okej. Tur att det var roliga personer med, för själva organisationen runt festen var dåligt gjord av Barabamba. Jag och Lilian övergav Statt och satsade på Harrys vilket var roligt! Träffade lite folk man inte sett på ett tag. Träffade en brud där som ingår i exets bekanskapskrets, och hon gillar INTE mig. Jag vet inte vad jag gjort, men hon har alltid haft onda ögat riktat mot mig =/

Har varit en smått jobbigt vecka. Kännt mig hängig och tjurig. Jobbet är småsegt och inte speciellt givande. Kanske skulle ha blivit doktorand. Svårt att veta vad som passar ens intressen. Skulle behöva en karriärsanalys...

Igår gick jag och lade mig halv 7, läste lite bok och somnade säkert vid halv 8. Idag känner jag mig inge trött =)

Det är skönt att vara ensam, men jävligt trist att inte kunna ringa upp när man vill ha sällskap och be dem komma över. Att göra saker på helgerna också när bägge har tid. Åka och fika, promenader, hälsa på vänner eller familj ihop. Jag visste att det skulle bli jobbigt. Varför kan jag inte lyssna på sunda förnuftet och ta till gamla erfarenheter för att bedöma om ngt kommer bli bra eller inte? Jag är bara så bitter på allt nu. Vädrets fel?

MF på lördag, annars är jag ensam. SURPRISE! Ne. Mina projekt hemma börjar sina också. Har inget att småpyssla med då jag väntar på leverans från postorder och ev sällskap till IKEA med en vettig bil som tar mina möbler.

Dags för fika.

0 kommentarer:

About