Perfekt söndag

söndag, mars 16, 2008 | 0 Comments

I lördags åkte jag hem till Ida och tittade på MF och festade lite. Drack bara cola dock. Kände att jag ville ha hela söndagen utan fel (taskig mage, trötthet osv). Tyvärr vann ju Perrelli. Gillar inte henne eller låten. Gillade grabbarna i rött och Bengtzing.

Gick vidare till Harrys. Visste inte om jag ville med, men det kunde va skoj att se fulla människor i nyktert tillstånd. Dansade bara lite på schlagergolvet, sen hittade jag Knäcke och pratade med honom. Senare kom exet och det blev mer prat i gänget om allt och inget. Fick en jäger/red bull drink. Inte det godaste, drack bara en halv.

Vid två gick bussen hem och jag blev uppskattade för att jag gav en kille mobilen han tappade på golet. Tyckte jag var charmig som var snäll och tog upp den. Ehh? Har det blivit ett så hårt klimat i Sverige att man måste vara super-tacksam för en sådan liten gest? Tyckte det var rätt naturligt att hjälpa folk =O)

Har märkt att jag blivit mycket mer social och pratar mkt lättare med folk. Beror nog på jobbet. Man växer som människa. Finns fler i min närhet som skulle behöva träna på det ;)

Idag har det *peppar peppar* varit en perfekt söndag. Solen skiner och jag gick upp kl halv 10. Började tvätta (ngn som glömt sina kläder och fortf inte hämtat dem), dammsugit, gått promenad med mamma och Loova, fick mat och efterätt och nu sitter jag och surfar lite. Livet är gött =)
Ska nog bli lite film, E.T. TV-spel hade gjort det superduper, men men.
Perfekt hade det varit om man hade haft ngn att mysa med ikväll, men sova ensam så man vaknar utvilad. Kan inte få allt =)

Min lägenhet kommer vara väldigt varm i sommar! Redan nu är det lite kvavt pga solen och det är mars...

Ska boka in klipptid imorgon. Vill klippa luggen lite kortare, inte sprikrakt dock, mer busigt.
Dags att facebook:a lite...

0 kommentarer:

About