Ingen lägenhet

torsdag, januari 03, 2008 | 0 Comments

Va svårt det skulle va då att skaffa sig en lägenhet =(
Har ev en på G då min systers kompis ska flytta ihop med sin kille. Dock har en av hennes grannar sagt att en polare till henne vill ha den, så vi får se...

Malin har haft problem med bajsbrunnen, eller den var full helt enkelt. Vi har åkt hem till mamma och pappa för att gå på toa. Komiskt men ändå tragiskt. Var en karl från Energi och Miljö här som tömde den precis med sin bajsbil. It's fritt fram! Whee!

Idag ska jag klippa mig igen. Var bara en månad sen sist, men mitt hår är svinto i topparna. Kanske blir väldigt kort men jag vill inte ha kvar det här jävla håret som det är nu. Vi får se vad frissan säger helt enkelt.

Lånade filmer från Lilian och har sett I am Legend och 1408 hitintills. 1408 var dålig, verkligen dålig. Legend med Will Smith, nja, den var okej, men nja, sådär. Såg A walk to remember på TV igår, den var helt okej. Så amerikansk att man mådde illa emellanåt, men den var okej.

Kom just på att jag gjort mig av med alla ryggsäckar jag ägde. Dags att köpa en ny alltså. Åka in till stan idag. Jobbigt att bo på landet och ta sig in. Får se vad som händer...

Drömde om S inatt och hon hade blivit väldigt rund i ansiktet vilket jag påpekade och så var bråket igång... Haha

10.10: ngn som tänker på mig coh vill ge mig deras lägenhet?

0 kommentarer:

About