Märks att jag gör saker

tisdag, januari 15, 2008 | 0 Comments

Shit. Denna vecka är jobbig. Ska göra klart min presentation av exjobbet tills på fredag. Kl 9 ska jag dra hela balunsen för de som är intresserade. Annars är det jobb och lägenhetsordnande...

Jobbet är mellan 8-17 och därefter åker jag till lägenheten för att packa upp och dona. Kommer bli såååå bra när jag fått dit allt jag vill. Har bestämt mig för att tapetsera ist för måla. Om hyresvärden kommenterar kan jag säga att jag spillde ut blåbärssoppa på dem och var tvungen, hehe. Ngn som har the skills att göra det mot en billig penning? Inte spilla blåbär utan tapetsera om mitt v-rum ;)

Luktar rök om fläkten så det luktar lite rök i köket. Vet inte om det är förra som bodde där eller om hela fläktsystemeet i huset påverkas i alla lägenheter.

Måste iväg och inhandla kattlåda och sand plus lightmat till min oerhört förtjockade katt. Troligt att mamma pyttsar upp den mängd hon ska ha. Bara att börja om med bantningen. suck...

0 kommentarer:

About