Utgång

måndag, januari 28, 2008 | 1 Comments

I lördags var jag ute med syster, Maria och Ann. Satt först hemma hos Maria vid Klosters kyrka. Väldigt fin lägenhet. Var en del snusk-snack, men ack så roligt =)

Kom ner på stan och det var väldigt liten kö till Harrys, så snabbt gick det. Var inte alls mkt folk överhuvudtaget där, men det var roligt ändå. Fan va dyrt det är med sprit på krogen. En tequila och Smirnoff Ice kostade 168 kr. Mina 400 försvann snabbare än väntat...

Träffade på mitt ex och det blev en del prat. Alltid trevligt att uppdateras om livet. Träffade även på en gammal klasskamrat från gymnasiet. Det var nog under min kulmen av fylla, så jag kommer inte ihåg vad som sas direkt... hehe

Gick till Corner där det var lite slagsmål, polisen kom och vi åkte hem. Var tillräckligt nykter för att få ur linserna, men det var snurrigt. Dagen efter var det segt och lite illamående. En av de få ggr jag är bakis, även om det var lightversion. Blev ett glas blåbärssoppa till frukost. När jag gick till päronen tänkte jag: det är ganska trevligt med vår i Torshälla och sekunden efter var tanken: VÅR? det är ju för fan januari. Sjukt...

Jag och Mamma var och handlade lite mer blommor och krukor, sen åkte vi till ICA maxi och jag handlade mat och ett par mjukisbrallor och Micke och Molle-DVD. Älskar den filmen... Satte i Boxerkortet och zappade runt, men det var mest skit på tv. Har väl 30 kanaler i 2 veckor framöver men igår var det bara skit.

Nu är det dags för lunch... kurrande mage!

1 kommentarer:

Lilian sa...

åhh.. blir avis. nästa gång. you and me :) btw tänkte skicka det där om "förfest" innan klassfesten. Tänkte skriva Lilian och Denise önskar dig välkommen.. blablah.. ok? :) vilken tid isf tycker du verkar lagom? kramis

About