Bubbly

söndag, januari 06, 2008 | 1 Comments

Krypande krypande... Tiden för jobb kommer snart. Ska till tandläkaren kl 9.20 imorgon, sen cyklar jag till Hällby och Coor för att påbörja min anställning. Lite läskigt... Samtidigt hoppas jag att jag kommer vara sysselsatt i huvudet. Man börjar tänka så konstigt när man sitter i sin ensamhet. Tveksamheter som bubblar upp och säkerheter och tvivel. Nåja. Ska inte ställa in på negativt utan ha lite fighterinstinkt.

Telefon är ett bra medel att kommunicera. Eller inte... Beror på vem man pratar med iofs. Vissa kan man prata med i timmar fast det bara gått en dag. Vissa pratar man med i 10 min fast det gått mkt längre tid.

Imorgon ska min framtida hyresvärd ringa. Antar att det är för kontrakt å sånnt. Var och tittade på en lägenhet på Hantverksg. 5. Inflytt i mitten av månaden då tjejen ville bli av med den tidigare. Nyrenoverad så den är fräsch! Planerar att måla om vardagsrummet dock. Tapet med rosa rosor... Men jag har ju målat om ett annat vardagsrum, så jag borde väl kunna klara av det =) Kanske kan låna lite rollers och så *blink blink*. Vill iaf inreda det i brunt ch turkost. Mysiga murriga färger. På sommaren kan byta ut mot vitt så det blir ljusare.

Nu ska jag hjälpa syster att föra över bilder och sånnt från en dator till denna.

1 kommentarer:

Lilian sa...

KLart vi kan låna ut roller och så! bara säga till när, var och hur så kommer vi och hjälper dig! kramis

About