Nu börjar det bli lite ordning i lägenheten. Igår var pappa och borrade hål i väggen för hatthyllan. Han hade lite fel skruvar och sånnt med sig, så borrhålen till väggskenan fick vänta, likaså uppsättandet av hatthyllan.

Saknar fortf en sänggavel, överdrag till soffan och vettiga tapeter i vrummet. Saknar även TV-utbud. Ska låna en Boxer från R och se om jag får in ngt. Tele2 hade inte ngn täckning i Torshälla. Vet inte om jag ska skaffa bredband. Kan vara trevligt ngn gång så där, men det mesta på datorn gör jag ju här på jobbet.

Har ingen kattlåda heller, så Tjockis bort fortf hos m&p. Får se om jag tar dit henne till helgen. Då blir hon inte ensam hela dagen.

Jakob har bott hos mig sen i fredags. Var trevligt att komma hem till någon och att få lite mat, muahaha... Dessvärre känner man att man måste underhålla personen då man väl kommit hem, fast man eg inte har motivationen till ngt. Blev en film igår, North Country. Den var helt okej, Theron är bra. Lagom äckligt när Baja-majan välter med en tjej i...

Har lånat lite väl mkt pengar av mig själv denna månad, så lönen är välkommen. De ska dra extra 10% på skatten för att Skatteverket inte behagat sig att skicka skattesedel till mig i tid. Hade fått den hem till syster igår. Eller tre stycken, med tanke på att jag beställde två ggr när inget dök upp...

1 kommentarer:

Lilian sa...

kan tyvärr inte på lörda.. vi blev bjuden på spelkväll hos pethra och martin på lörda.. det är förmodligen sista gången innan deras lilla pluttar ut. men vi kan höras imorrn ändå. kramis

About