Nej nej

måndag, november 30, 2009 | 3 Comments

Ännu ett jobberbjudande jag tackar nej till...
Vikariat på Fortifikationsverket i Etuna som projektledare till den sista juli.
Det var start omgående, så man hinner inte fixa ngt med det praktiska om man nu kunde tänka sig detta.
Vet inte om detta innebär att jag sätter mig själv i andra hand åter igen, eller om en flytt skulle innebära svårigheter som gör att jag skulle må ännu sämre.
Jag vill inte HA sådana här erbjudanden. Jag mår skitpiss över att ha ngt så nära, men ändå inte kan ta på pga bakbundna händer.

Ska ringa imorgon igen och se om alla intressanta människor har blivit utvalda för en specifik tjänst. Har de det, då vet jag med alla säkerhet att jag kan fortsätta lida i tysthet.

3 kommentarer:

marie sa...

Men... hur länge ska du lida ? Ni får kompromissa, flytta närmare så båda får lika långt? Säkert inte så enkelt.. =/

Jakob sa...

Så det var alltså från 1 december? Förstår att de vill ha folk snabbt, men om annonsen ligger ute nu måste det väl ändå finnas flexibilitet att vänta några veckor, speciellt när det är Jul också. Från januari känns det som om vi kunnat fixa det på något sätt.

Denise sa...

Var har du fått för dig att annonsen ligger ute nu?
Och nej, enda möjligheten är om jag flyttar till etuna och tar c med mig eftersom hon inte har ngn dagisplats i Uppsala... Hur ska du kunna ta hand om henne när du pluggar? Kanske bäst att vi tar det här hemma istället för att diskutera över bloggen? mm?

About