Jackbyte

måndag, november 23, 2009 | 0 Comments

Köpte en vit/svart jacka på HM i helgen. Igår såg jag 3 st i affären som hade exakt likadan. Bytte färg till svart, då blir det inte lika obvious att man har likadan.

Jakobs mobil tålde sitt sista dreggel i helgen. Han ska få låna min gamla tills han skaffat ny. Hittade gamla sms från ett ex. Helt oskyldiga, men jag visste inte att de låg kvar. Även ett MMS från Jakob där kvaliteten på en bild är fruktansvärt dålig. Ingen top-notch mobil här inte =)

Ringde och undrade hur långt de kommit i urvalsprocessen på ett jobb jag sökt. De som går vidare får höra det i veckan. Över 200 ansökningar var det. Jävla Metro som publicerade annons, eller ja, det var väl de själva som skickat in annonsen, men jag trodde det skulle bli få eftersom den inte låg ute på Platsbanken. Nåja, efter denna vecka vet man om man duger =/

Inget nytt om förskola...

Orkar inte baka kakor och bullar så det blir nog pajer till Charlottas födelsedag. För det är ju för C man kommer, inte fikat ;)

0 kommentarer:

About