Första och andra

lördag, oktober 24, 2009 | 0 Comments

Imorgon är det första ggn jag ska vara handledare på babysimmet. Just nu är jag inte så taggad, så jag hoppas lusten infinner sig imorgon!

Tror min andra visdomstand är på G. Fick helt plötsligt ont när jag skulle tugga, och det är ömt.

Undrar hur lång tid det tar för en chef att bestämma vem som ska få jobbet av alla sökande... Vill på ngt sätt veta att jag kan lägga ner/planera för ett jobb. Vet inte om jag klarar av att vara arbetslös i denna stad... Det är saker jag får tänka på sen när jag fått avslag >=(

Har precis hittat en till jobb i Gävle som jag ska söka- biolog på kommunen det med. Precis som det jag sökte i Etuna. Vikariat jan-dec. Skulle ju kunna gå och vilken erfarenhet! Antingen ngn som är gravid eller som vill ta tjänstledigt ett år och prova på ngt annat. Hade två tjejer på fd jobbet som gjorde så. Ska nog ringa INNAN denna gång och se vad de verkligen vill ha för ngn kompetens och bajaka det i mitt personliga brev.

0 kommentarer:

About