Stövlar och stulna påslakan

tisdag, oktober 20, 2009 | 0 Comments

Idag köpte jag fodrade stövlar till Charlotta på Coop. 99 kr är helt okej! Vi måste verkligen träna henne på att gå utomhus i tjocka kläder och skor. Gick inte alls bra med gympadojor och overall =/

Jakob gick till ÖF idag så jag kunde göra klart de övningar som finns i GIS. Ligger bra till än så länge men är frågade inför tentan. Vet ej vad man ska plugga på eg.

Just ja, vi blev bestulna på påslakan i tvättstugan häromdagen =(
Först var hela tvätten borta, sen dök underlakan och Charlottas två haklappar upp. Suck.. hatar gemensam tvättstuga. Sådant stressmoment. Har satt upp lapp och ska sätta upp en annan med engelsk test också. Utbytesstudenter kanske tror att bara för maskinen är klar och ingen tagit ut det än så får man ta det? Eller så är det en svensk tjuv. USCH för er!!!

Har dykt upp ett jobb till som jag kan söka i Etuna på kommunen. Kollade på ett här i Uppsala också men insåg att det var helt fel ämne och jag var eg inte intresserad.
Ska väl ringa på torsdag och ställa "smarta frågor" om tjänsten så de kommer ihåg mig i urvalet. Suck "smarta frågor", vad är det ? =) Ge mig jobbet bara så ska jag göra ngt bra av det. Lovar!

Man skulle blivit förskolelärare. KRYLLAR av sådana jobb ;)

0 kommentarer:

About