Första GISen

lördag, oktober 10, 2009 | 0 Comments

Var på min första GISföreläsning idag. Lite småtorftigt...
Sen hade vi dataövning på em och det gick okej.

Imorgon är det Kidz market där jag ska stå för Uppsala Babysim. Vi ska även traska runt sen och se vad det är för roliga montrar och loppisstånd. Hinner vi inte ner till babysimmet är det inte hela världen. Vi förlorar ju inga pengar på det =)

Nu har vi köpt tågbiljetter hem den 29 okt! Blev runt hundringen billigare än att köpa samma dag. Bokade in tandläkaren samma dag. Har en tand som börjat ila och det är förmodligen en lagning som lossnat. Kommer säkert ha fler hål. Småäter hela tiden.. fyyy...
Lördagen är det träff med fd kollegor på Waynes och så brors bröllop.

Vi får skjuts hem på söndagen av underbara svärföräldrarna! Såååå skönt att slippa åka tåg hem på en söndag.

Ska definitivt ta mig till Babyproffsen och kika på vagn. Har kollat på Babytravel Milano men vill se hur stor den är och lättstyrd. Tänker att jag vill ha med snurrhjul. Är less på att behöva häva ner för att svira runt. Även om jag hört om låsningar och snöproblem så är jag sugen...

Måste ta mig i kragen och färdigställa mitt CV och börja söka jobb!!!

0 kommentarer:

About