Sprang!

onsdag, maj 13, 2009 | 3 Comments

Igår sprang jag för första gången på ett år!
Hamnade lite fel och vilse, så jag var ute en hel timme, och sprang väl ca 45 minuter av dem. Känner att benen är totalt off idag =)
Men så går det. Ska springa Blodomloppet här i Uppsala. Kom på att det är dagen efter jag tatuerat mig... oops, och AJ! Förmodligen...
Är sugen på att tatuera in Charlottas namn på handleden, sen vill jag ha körsbärsblomster någonstans... Det är verkligen så beroendeframkallande!

Igår var det "Charlotta" och idag är det "Linnea"- vilket innebär att båda mor och dotter har namnsdag. Grattis på oss =)

Träffade Charlottas kusin i söndags. Lilla Selma, så liiiten =)


Jonas och Selma

3 kommentarer:

Marie sa...

Har också funderat på handleden... Det var värst vad det var poppis nowdays. =)

Lilian sa...

hehe det är epedimi på barnnamn på handleden. :) kanske man själv också ska göra det.. ;)

Anna Högrelius sa...

Haha, jag leder än så länge med min lilla stjärnas namn på handleden! Ni andra får gärna kopiera, haha. ;]
Tycker att det är väldigt fint att ha namnet där faktiskt. Blir dock lite förvånad varje gång jag ser den, och tror att det är en fluga eller nåt, haha.

Att tatuera sig är lite som en drog. Har man väl börjat så är det svårt att sluta. Isadoras namn var nummer 6 av mina, men det lär säkert bli sex till.. och fler. :P

About