No school!

tisdag, maj 19, 2009 | 3 Comments

Sucks!

Av ngn anledning hade jag fått för mig att det gick att studera på distans och ta ut FP. Det går INTE. Det är som att ha två bidragsdelar samtidigt. Sen MÅSTE jag ta studiemedel under alla veckor jag studerar, annars blir min SGI = 0 kr. Attans. Har ju inga CSNveckor kvar, sen vill jag nog inte ta ut mer heller. Det är inte värt att bli lärare och få ut strax över 20' men ökat på skulden med 100 000 kr!

Det får helt enkelt bli söka söka söka jobb i höst! Har ju en trevlig a-kassa =(

3 kommentarer:

Marie sa...

Ja se där, va bra! Med skorven alltså, inte det här inlägget. Heh

Marie sa...

Ja jag gjorde ju det. Hehe. Var ju bara tvungen att hitta kameran o ta kort först.. ;)

Marie sa...

Vi köpte biljetter på nätet innan vi åkte, så vi slapp kön. Asbra!

About