Fixade lite med utseendet på bloggen och nu är det skitbra! Jag gjorde helt enkelt så att jag gick in i HTML och donade. Var inne i header-avsnittet och ändrade procenten på texten till 1%, så nu syns inget, för den har samma färg som ramarna runt bilderna och supersmå bokstäver. Gjorde även storleken på headern lite större, annars hamnade den stora ramen för långt ner. Jag älskar att lösa sådana här problem. Även om det inte var en perfekt lösning, så är den giltig, hehe.

Köpte en present till Elvira i lördags. Vi satsar på en typisk doppresent(ingen tennsparbössa, lovar!) och så ska jag köpa en grej till som är som en "vanlig" present. Hoppas det blir bra. Jag uppskattade nog mina doppresenter när jag blev tonåring. Alltså de fina sakerna man fick. Likaså det man fick under konfirmationen.

Var på kolonilotten igår och började gräva. Blev en del ogräs. Vi ska få låna en jordfräs på tisdag. Jakob ska få köra den =) Sen är det bara att börja odla!


Kolonilotten

Nu har Charlotta börjat få in lite rutiner. Hon somnar förhoppningsvis runt 21 på kvällen och sover sen till 7-8 på morgonen. Ibland väcker vi henne när vi lägger oss själva och ger henne mat. Sen på förmiddagen sover hon runt 10 eller 11 någon timme. Dagen sen är väl olika. Tyvärr så somnade hon vid 19 igår, så det blev en tidig morgon idag =/

På onsdag är det Eskilstuna som gäller!

1 kommentarer:

Robin H sa...

Bra fixat med headern, blev superbra ju! :)

About