Personalfest

fredag, juni 27, 2008 | 0 Comments

Igår var det personalfest på Herrgården. Det startade kl 17, så det var ingen ide att åka hem emellan. Jag hade på mig en klänning som var rätt tajt, så magen syntes nu. Många kommenterade, men det verkade som om de flesta visste. Den har börjat växa nu iaf. Kanske att ungen har placerat sig lite längre ut.

Det blev grillspett och potatissallad och grekisk sallad. Helt okej käk. Efter maten blev det lekar; tipspromenad, slänga ring på pinne, slangbella med golfbollar som skulle träffa ölburkar, gå på styltor, gå på rad med träskidor och skjuta småpilar genom blåsrör på en piltavla. Jag fick blåsa i röret. Mkt skämt om blowjob mm ;)

Vi var sämst på tipspromenaden men bäst på att gå på skidorna. Jag vann ett hederspris för att Andreas tyckte jag var så bra på blowjob, vilket han inte trott, så han var imponerad =)
Det var tre snapsglas. Sen fick vi tandpetare för vår taktkänsla på skidorna.

Några blev lite dragna och flörtiga, men jag undvek allt sådant...
Åkte hem vid 22, så det blev en tidig kväll.

haha, nu kl 9.15 dök en kollega upp. han var kvar till halv 4 tydligen...

0 kommentarer:

About