Läskig dröm

söndag, juni 22, 2008 | 1 Comments

Inatt drömde jag en masssa igen. Drömmer väldigt mkt nuförtiden.
Denna natt handlade det bland annat om bebisen i magen. Jag kände hur den rörde sig och sen kom det upp som en liten hand inifrån magen. Som om man skulle ta ut handen genom en ballong. Det var helt naturligt i drömmen och jag satte fram fingret och bebisen tog tag i den med sin ytte-pytte hand =)
För ngn natt sedan var jag på rymmen från kannibaler och jag har även drömt att mammas saker från livet innan oss stod i en lagerlokal och vi syskon skulle kolla vad vi ville ha. Först var hon levande, sen var det som om hon var död, för jag började tjura i drömmen när jag hittade ett par örhängen som tillhört henne. Vaknade med en liten tår i ögat. Uscha...

Hade hoppats på fint väder idag, men det höll väl i sig i en timme =(
Nu är det moln, tunna, men tillräckligt för att det ska vara kallt att ligga och sola.

Personalfest på torsdag. Vet inte riktigt om det kommer bli så skoj, men man går dit och ser vad som händer.

Drack en cider från Systemet på midsommar. Smakade likt de jag brukar dricka, men hade 0,5%. Blir ngt att dricka igen. Har inte testat det vita vinet än.

Dagarna går segt här hemma. Men jag längtar inte direkt till jobbet. Kommer bli en hektisk dag imorgon, det känner jag på mig! Fan, lön igen på onsdag! Härligt att man har rätt okej med pengar kvar på kontot =)

1 kommentarer:

Lilian sa...

jag drömde inatt att min bror sköt min pappa.. hel weirdo.

låren har alltid från och till gjort ont när jag sover.. så det har inget att göra med att jag har nytt jobb eller att jag är gravid. vet faktiskt inte va det beror på.. hård säng.. för lite muskler.. för fet.. who knows. :)

About