Mätt!

fredag, juni 20, 2008 | 0 Comments

I förrgår var jag och J och åt på Papas Tapas. Det var riktigt gott. De hade en vegetarisk tallrik med klyftpotatis, quisadillas och grönskasspett, salsa, gräddfilssås och så två vitlöksbröd. Yummie! Blev en efterätt också, glass med chokladsås. Det var jobbigt att cykla hem kan jag säga!

Hittade en barnbok som jag läste hemma hos farmor när jag var på besök- Lilla nollan och de andra. Handlar om siffran Noll som kommer till en ö och träffar de andra siffrorna. Nostalgi =)

Letade efter en bra "Första barnboken", en sån där man skriver in barnets namn, när den kom, viktiga händesler och vikter mm mm. Hittade ett par bra. Ska leta och se vad de kostar på nätet. Favoriten är Bästa boken om mig av Terese Öman.

Fick ett brev från förlossningsavdelningen där de hade ändrat min tid för Ultraljudet. Nu ska jag dit den 2a kl 8, vilket J inte kan följa med på. Ska ringa coh se om det finns en tid kl 16 antingen nästa vecka eller veckan därpå. Längre än så vill jag inte vänta med att kolla så allt är okej med den lille/a. Dålig stil i vilket fall av dem...

Idag är det midsommar och vi får se vad som händer. Ska över till päronen och äta men jag vet inte när. Efter det ska vi träffa L och P. Hoppas det inte blir för sent. Nu är jag inne i en tröttsvacka igen. Kanske dags att börja knapra järnpiller. Vill köpa Blutsaft istället, ska vara snällare mot magen.

Har tagit kort med kameran på magen, men jag har redan glömt vilka veckor det var jag tog dem i. Suck på mig... Här har vi början och nu i v 18 (en dag då magen är rätt svullen)



0 kommentarer:

About