Målning

måndag, februari 18, 2008 | 0 Comments

Har äntligen hittat färg till vardagsrummet, krämbeige. Bra att jag hittade det på färghuset där jag har 25%. Brun schablon från Alcro blir det nog oxå, Lingua:

http://www.alcro.se/pdfs/inomhus/Schablonmalning_2004.pdf

Hoppas på målning i helgen. Skulle va gött. Ska vara hundvakt, men det löser sig.

Idag åkte Jakob hem efter en vecka hos mig. Nästa visit blir väl till klassfesten, om jag inte åker dit innan. Situationen suger fortf, men man börjar vänja sig.

I helgen såg jag MF hemma hos Lilian. Bra omgång. Gillade bröderna i rött. Carola fick en knäpp på näsan, så jag är nöjd =) Vi lirade MF-spelet oxå där jag och Lilian vann över våra respektive. Käkade alldeles för mkt onyttigt känns det som. Dags att ta det lugnt med sockret.

Trooor det blir en lång och seg vecka, men det är måndag så...

0 kommentarer:

About