Alla hjärtans dag är skit

torsdag, februari 14, 2008 | 0 Comments

Jag kan inte vara tacksam över ngt jag får på Alla hjärtans dag. Det är så kommersialistiskt och fejk. Hade jag fått ngt igår, eller imorgon eller ngn annan dag hade jag tyckt det var gulligt. Just idag blir det så jävla krystat och fel och BLÄÄÄ.

Fan att man inte kan lyssna. Har aldrig firat den här dagen med min pojkvän, och tänker inte göra det heller. Så ge upp, snälla! Börja lyssna och respektera. Helvete att jag ska få dåligt samvete när ngn vill göra ngt gulligt för en, trots att jag sagt att jag tycker dagen är värdelös. Nämen köp mig en hamburgare till lunch, så har vi dragit av den "principen" från listan också.

Överdrivet? Nja, men jag blir så sur när folk får mig att känna mig som en dålig människa när de vet att jag inte vill ha/vill göra ngt.

Dagen börjar sugigt och kommer förmodligen sluta så med. PMS?

0 kommentarer:

About