Dröm och helgen som gått

måndag, februari 11, 2008 | 0 Comments

Drömde så konstigt inatt och om personer jag inte ens tänkt på, på år och dar.

Kom till exjobbarrummet i Uppsala och ska göra ngt med skolan. Helt plötsligt hör jag ngn säga- "Nämen vad gör du här? Vilken liten värld vi lever i". Då är det Lina Sundström, en som gick i min paralellklass i högstadiet. Trevligt att se henne och så. Sen börjas det snacka om mitt X. Lina är nämligen syster till en av hans polare. Hon säger: "Jo, men det spekuleras ju i att du bara var tilsammans med R under skoltiden för att det skulle bli lättare för dig ekonomiskt."

Jag tänker att det var det jävligaste att folk tror sånnt om mig, sen tänker jag lite till och undrar varför jag då dumpade honom när jag hade 1½ år kvar i skolan? Inte så logiskt...
Sen vaknade jag.
Rätt intressant iaf att jag drömde om Lina...

Ihelgen gick jag fram och tillbaka till stan. Var inne på Underbara Hem och hittade en matta som jag köpte på söndagen när jag och mamma åkte förbi. Köpte tyg till min sänggavel på Ludvigs som ligger i samma område. De hade en jättesöt boxer i affären som hette Bonzo =)

Silicon till badrummet, dörrlist, hörlurar till mobilen, Aqua Lily från Body Shop... ja, det var en hel del handel i helgen och jag är numera rätt pengalös. Men det känns bra ändå ;)
Pappa kom och satte fast duschlisten, hjälpte mig att skruva ihop stolen jag klätt om och så satte han upp dörrlister runt ytterdörren i förhoppning om att det kommer låta mindre om trapphuset. Värsta är att det är jättesvårt att stänga dörren numera. Får drämma igen den och känna efter tre ggr innan jag vågar lita på att den är ordentligt stängd...
Bjöd mamma och pappa på kaffe coh bullar som jag hämtat på ICA som inflyttningspresent. Riktigt goda bulls faktiskt...

Ska förbi Silvan och se om det finns upphängningsanordning till sänggaveln efter jobbet.
Idag kommer J. Jippie! Kramas och pussas, wheee!
Får se om J vill ha skjuts från stationen oxå. Verkar som om han tar med halva bohaget hit... =D

Dags att börja jobb-veckan!

0 kommentarer:

About