Julen kommer sedan

tisdag, december 29, 2009 | 2 Comments

När jag får tid och ork ska jag uppdatera Charlottas blogg med julbilder och videos. En liten nyhet är att framtänderna äntligen börjat titta fram.

Har ett projekt i skolan som jag måste avsluta. Det är visst en tenta också, men den får vi se om vi hinner med... Jakob har en hel del i skolan också, så det kan inte ta för mkt tid med mitt.

Har fortf inte hört ngt om jobbet =( Nu blir det väldigt krångligt med lägenhet osv om jag flyttar. Blir kanske 2 dubbla hyror och så. Inte det bästa, är jobbet värt det? Vad ska jag annars göra? Arbetslös... fi fan...

Nyår blir lugn, precis som jag vill ha det =)

Ska iväg till Karin och Vira så fort C har vaknat och ätit. Kanske en tripp till ÖB efter det.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja det är konstigt att bara saker som INTE är deras egna är roliga. =)

Lilian sa...

vadå dubbla hyror!? du ska ju bo hos oss tills ni hittar nått.

About