Äckelpäckel urkburk

fredag, december 18, 2009 | 2 Comments

Från kl 18 igår kväll ungefär så mådde jag lite queezy (hjälp mig med ett svenskt ord för detta).
Någon gång under natten gick jag upp och urk burk så spydde jag upp tacopaj. mmmm....
Sen gick jag upp två eller tre ggr till då både handfat och toalett besöktes. Vad 17 hade jag ätit som orsakat denna magsjuka? Vet fortf inte, men jag slänger jordnötterna...

Vaknade rätt sliten =( Hade varit skönt att slippa ta hand om C och bara vila...
Trots detta åkte jag ut till Boländerna och frågade affärer om min mössa och vantar låg där, men icke. Sen blidde det både julklapp till systers bonusbarn och brorsonen. Har bara mamma kvar och den blir lätt att köpa. Så skönt att bara köpa åt barnen och EN vuxen. Inte behöver jag ha ångest över en bra present till sambon heller. Vi struntar i julklappar =)

Kl 20.26 går tåget till Etuna med stopp i Sala. Håller tummarna stenhårt för att det inte blir förseningar pga snö!!

Pappa är hemma från sjukhuset nu iaf. Får väl se hur han mår när jag kommer dit.

2 kommentarer:

Harmonisera Mera sa...

är det inte vanlig hederlig magsjuka då? hoppas inte. urk.

Anna Högrelius sa...

Hoppas att det bara var något du ätit, så att du inte smittar ner de andra gästerna i dag. :]

About