Eskilstuna ensam!

fredag, juli 24, 2009 | 2 Comments

Ska till Eskilstuna nu i helgen efter lite påtryckningar från syster. Det är lite nervöst att åka ifrån CL8. Inte för att jag tror Jakob kommer misslyckas med att ta hand om henne, inte alls, utan att jag ska få abstinens efter henne! Lukta och gosa och pussa och mysa!! Det här kommer bli nyttigt, både för mig och Jakob.

Harry Potter ikväll med mamma. Tåget kommer in 16, så tills 17.45 måste jag hitta på ngt att göra på stan.

Imorgon följer jag med familjen Levin/Holmstedt till Malmamarken. Det är tradition och får icke missas! Ska vara halvklart vilket är det bästa vädret. Bara sol- för varmt. Regn- nej tack. Så jag hoppas på en molnig men varm dag.
På kvällen har Lilian bjudit in mig till Maries fest (hoppas det är okej, hihi), och jag ser fram emot lite socialt umgänge med vuxna samtidigt som jag vet att CL8 tryggt är hos sin pappa. Det är ngt jag ska hjälpa min syster med också, men hon är väldigt hemlig när det gäller vad... hmmm...

Söndag är det väl relax, får se vad som kan hittas på. En tur till Stens choklad möjligen? Åker hem på eftermiddagen så det inte blir för sent. Vill träffa familjen liiite i helgen.

Håll tummarna för att SJ sköter sig idag!


Lilian- alla barn vill kladda och mer kommer utanför än innanför ibland, that's life, hehe!

2 kommentarer:

pethra sa...

Va roligt att du kommer på festen på lördag. :-)

Marie sa...

Du är sååå välkommen, jätteroligt att du kommer! Och hrm, det är familjen Levin och Forsberg du ska åka med imorrn till markan! Hehe

About