Pratkvarn

torsdag, juni 25, 2009 | 2 Comments


Tå är förbaskat gott

Sicket väder! Underbart men ändå farligt. Man vill gärna sitta lite för länge. Har nog märken efter 3 olika linnen nu. Sista fick jag när jag sprang imorse. Kl var halv 9, ändå tog det så mkt att jag blev lite röd på axlarna.

Charlotta har blivit en riktigt pratkvarn. Det är pa-pa-pa och ba-ba-ba. Så jäkla söt. Spelade in henne när hon pratade för sig själv i sängen. Spelade även in en liten sekvens när hon skrattar på mobilen. Har den som meddelandesignal. Ibland kan man bara ligga och titta på henne. Fick henne att somna i vår säng efter lite fasthållning, alltså, jag måste hålla i hennes hand för att hon ska sluta vända på sig till mage hela tiden som hon ändå inte är så förtjust i. Sen kan man bara ligga och stryka hennes hår i 10 minuter och beundras och förvånas över hur man kunnat skapa en sån liten perfekt människa.


Lilla ligisten


Man blir trött av välling

Imorgon är det Eskilstuna tills på söndag. Det är fest på gamla jobbet, Julita, bio (förhoppningsvis), och så dop för Charlottas kusin Saga. Smockad helg, men det känns bra.

Just ja! Fick ett Singstar med micar av min gulliga sambo igår! Sjöng både Queen och några låtar från Singstar. Tur att man fått barn så man inte skäms lika mkt för att sjunga, hehe.

2 kommentarer:

Lilian sa...

jaa din lilla elvis ;) är såå fin. :)

Anna Högrelius sa...

åhh, fina lilla C. Hon är ett riktigt charmtroll den där. :]

About