Helgen i Etuna

måndag, juni 01, 2009 | 0 Comments

Oj, det var en intensiv visit i Etuna. Hann inte med allt jag ville, personer att träffa och saker att göra. Men men, det är ju sommar nu, så jag får åka fler ggr och njuta av Mälaren förhoppningsvis.

Var på lördagen på Elviras namngivning. Mkt fin ceremoni! Vi får se när Charlottas blir. Antagligen slutet av augusti. Kom en ide när jag åkte i bilen igår. Att ha en projektor och visa bilder på Charlotta och ha en viss låt med Queen i bakgrunden, men det kanske inte går att ha utomhus =(

Mamma hämtade sin lilla Lisa (katt) igår här i Uppsala. Hoppas hon kommer trivas i Torshälla.

Mors dag, hmmm. Nja, det blidde inte så mkt firande. Fick en lapp som "Charlotta" skrivit och ett kramdjur från macken bredvid. Kändes lite dumt att få en desperationsgåva. Då kan man lika bra låta bli, för då är det inte ett halvt genomtänkt försök ens. Låter jag otacksam nu? Ja, förmodligen... Vet redan vad Jakob ska få på Fars dag dock. Första året som förälder ska väl uppmärksammas lite?

Så fort lillstumpan här har somnat igen ska jag lägga upp lite bilder från helgen.

0 kommentarer:

About