Katten bajsar =(

tisdag, juni 16, 2009 | 1 Comments

Ehm, ja, nej, här händer inte mkt om dagarna (inte skrivit på 2 veckor, oj)

Katten bajsar på golvet numera, Charlotta har börjat maska sig mer och mer (vrider och vänder sig). Jag försöker låta bli att äta godis varje dag och bara på lördagar. Än har det gått bra. Eller ja, jag har inte KÖPT någe godis, typ bara ätit det som funnits hemma, dvs glass. Idag fick vi en tårta från Ica maxi, en inflyttningspresent... mmm....

Imorgon är det avslutning på ÖF, ska nog gå dit om någon mer jag känner ska det, annars är det skit samma. Tråkigt att det stänger över sommaren- ännu mindre socialt liv för mig och Charlotta =/

Tonade håret, lite mörkare brun bara. Håret såg så dassigt ut. Men det gör det väl ändå eftersom jag tappat 1/4 av det. Jag har slutat tappa extremt mkt nu tack o lov.

Kommer förmodligen få min mens snart som återkommer efter 1 år och 4 månader eller ngt sådant. Så då kan man bli med barn igen alltså... nej tack...

Försöker verkligen komma på ngt roligt som hänt, men tyvärr... bara tråkiga saker. Såg en barnvagn bli påkörd häromdagen. Inget allvarligt (hoppas jag). Den blev lixom touchad i kanten så den halvvälte. Mamman var rätt chockad. Såg ambulansen köra förbi sen, och då griper det tag om hjärtat och man tänker att man ska flytta till urskogen med Charlotta så inget/ingen kan göra henne illa... fast där bor kanske björnar. hmm, ska fundelera ut ngt bättre alternativ =)

Om det är fint väder imorgon blir det springa och så kolonilotten. Måste se om det dykt upp ogräs och sen ska jag sprida klöverfrön.

1 kommentarer:

Marie sa...

Jaa, han blir 1 år den 8e juli. Helt galet. Vilket datum fyller Lotta?

Jaa, jag vet inte varifrån du känner igen min pappa. Hehe

About