Projekt som ej hinns med

lördag, april 04, 2009 | 0 Comments

Oj, nu var det ett bra tag sen jag skrev. Denna vecka har gått snabbt och jag har inte haft tid att gå upp på nätet. Skaffar mig så många projekt men hinner aldrig fullfölja dem =(
  • Har en sjal att sticka
  • sticka strumpor till C
  • ska sy omslag till hyllan i hallen
  • små bollar med olika fyllning till C
  • och en pyjamas
Vill sy ett par Haremsbyxor till C, men J är avig. De är ju så fuuuula eg, men de vore coola på en liten unge med blöja, hihi =)

http://www.stockiddo.se/?artnr=NK601

Både jag och C har varit förkylda, men det börjar försvinna nu. Man tycker det är så läskigt när de rosslar i sömnen. En annan kan ju snyta sig för att bli av med snoret. Hon kliar i ögat också så hon blir röd, inte bra.

Inga fler vändningar. Det var väl ett lucky streak =) J fick henne dock att skratta första gången i förrgår. Han gjorde nå ljud som hon tyckte var skoj. Ingen aning om vad hon väger eller hur lång hon är nu. Vi går ju till BVC så sällan. Nästa gång är 21 april =/ Sen får hon vänta till vaccination vid 6 månader. Mysko att de flesta andra landsting har vid 5 månader... Uppsala ska vara så jävla special >=(

Blir inget Eskilstuna i påsk. Ingen högtid som är viktigt för oss och jag orkar inte ta mig dit med tåg igen. Det är rätt jobbigt. Hade man haft bil så fine. Det blir alltså födelsedag i Uppsala. Finns inga som helst krav på att folk ska komma och hälsa på mig här. Förstår om man inte orkar ta sig hit bara för att få sig lite födelsedagsfika.

Ska se om jag kan föra en kassabok denna månad... Vore "roligt" att se hur mkt jag lägger på godis =S

0 kommentarer:

About