BVC 4,5 mån

tisdag, april 21, 2009 | 3 Comments

Hon följer sin kurva så bra så. Hon ligger över normalkurvan på alla sätt, men följer sin egen, så det är bra!

Hon väger 7850 gr, är 65 cm lång och har 43 cm i huvudomfång. Tyckte väl att storlek 62 började bli smått... Fick ingen kritik för att jag gått över till ersättning. Det där kan du bäst själv var kommentaren, men att hon påminde om att det var bra om man fortsatte att amma lite när man introducerar gluten. Fortf ammar hon ett par ggr per dag så det är välla lugnt.

Idag på medelpasset så upptäckte jag fröken S (fd vän och Js ex). Såg henne inte förrän sista låten när hon var precis framför mig. Innan stretchningen var över så hade hon försvunnit. Hon vill verkligen inte träffa mig! =)

3 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Dags för storlek 68/74 för lilla fröken C nu. :]
Isadora låg över "normalkurvan" (gillar inte det ordet - låter som att våra bebisar är onormala) till det att hon var 10 månader, fast hon följde sin egen kurva hela tiden. Sen planades det ut när hon började krypa och gå omkring.

Det visar bara att C inte är kräsen med maten. ;]

Tänkte fråga också, har kanske missat om du skrivit det, men du som är vegetarian - kommer du låta C äta kött? Är bara lite nyfiken. :]

Anna Högrelius sa...

Jag har ingen självkontroll nu heller när det gäller att klia på sår. Undrar då hur det blir om jag får vattkoppor! :/

Tycker att det låter som sunda tankar angående veggo till C. Det kommer nog inte gå någon nöd på lilla skatten. :]

Isadora mer eller mindre springer fram nu, som värsta löperskan! Är hon på väg att göra nåt bus och vi ska ta henne innan hon hinner fram till sitt mål så brukar hon springa så snabbt hon kan och ta i med armarna, haha!

Lilian sa...

fick ju eksemet i början av graviditeten men innan dess hade jag inte haft det sen jag blev tillsammans med skoog tror jag.. hoppas inte det kommer tillbaka igen!

About