Gånga månaden

fredag, april 17, 2009 | 3 Comments

Jag måste ju få dela med mig av min lilla skruttunge, så här kommer lite bilder från den senaste månaden! Nu när hon ligger och sover så hinner jag förhoppningsvis lägga upp alla jag tänkt =) Blev dessvärre små bilder upptäckte jag nu, men ni får sätta näsan mot skärmen ;)


1a april och solen lyser på termometern


Charlottas kusin Saga


Charlotta i pappas röda overall från 80-talet


Mer påskigt än så här blidde det inte hemma hos oss. Lite gult och lila i kläderna fick duga


Pappas pyjamas från 80-talet. Figursytt!


Mys på balkongen!


Inpackad på balkongen


Sitter med för första gången i stolen


Lilian och Elvira vilar i soffan


Man tröttnar aldrig på leeenden


Katrinplommon är gott tydligen


Äh, dra ngt gammalt över dig! Vev-pellan har lyckats gömma sig


Closeup


Snygg position och en härligt rund mage

3 kommentarer:

Marie sa...

Va fin hon är alltså.. lilla snuttan. =)

pethra sa...

shit va hon växer. sitter själv å allt. :) kul med bilder så man får följa med lite i utvecklingen. kram!

Anna Högrelius sa...

Åh, vilket charmtroll ni har! Jag tycker minsann se att lilla C är lik sin mamma. Har jag rätt eller fel? ;]

Jakobs kläder var ju riktigt coola, haha. 80-talet rockar!

About