Batman

onsdag, augusti 06, 2008 | 2 Comments

Igår var det nya Batmanfilmen. Nja, inte så väldans imponerad men den dög helt klart.
Lillskiten sprattlande runt som en liten tok! Berodde nog på de höga ljuden i biosalongen.

Vi funderar på att resa till Prag nu. Ska kolla resor i eftermiddag när jag är klar med målningen. Bara en liten bit kvar idag. Skönt att slippa. Nu börjar kroppen bli less. Har ont i höften idag och så var jag tvungen att gå eftersom jag tog bussen till stan direkt efter jobbet igår.

Har fått sämre syn också. Inte så roligt, men det kan ju bero på graviditeten. Återvänder om ett halvår och ser om det blivit bestående. Då är det nog dags för nya glasögon. Ganska roligt att optikern inte såg att jag var gravid. Herrgu, jag har ju mage nuförtiden!

2 kommentarer:

Robin H sa...

Inte imponerad? Inte ens av Ledger? Han gjorde hela filmen för mig!

Robin H sa...

Kan hålla med om att two-face var överdrivet sminkad. Skulle väl vara skrämmande men det blev, som du skrev, lite parodikänsla...
Men Jokern alltså, shit - så fort han var med i en scen satt både jag och Anna på helspänn. Har nog aldrig sett någon som gått in så i sin karaktär förut!

(Jag är inte lika duktig bloggare som Anna, men ibland kommer det något inlägg. Dålig på att kommentera också...)

About