Sjuk?

tisdag, december 18, 2007 | 0 Comments

Nej nej nej. Det är 2 dagar kvar av skolan innan lovet och jag har haft halsont hela natten. Känner att jag börjar bli lite täppt oxå. Satan! Detta får inte hända! Fick en halstablett av Anne och det hjälpte lite. Jag är skeptisk till Passiondrickan jag köpte av ICA. Kanske gammalt diskvatten eg som irriterat min hals? ;)

Var och tränade igår och det var lite jobbigare än vanligt. Dock var det lite annan musik, så hon kanske har gjort passet värre? Imorgon blir det sista träningen denna termin om inte hals och näsa ställer till det! =(

Har hunnit packa rätt mkt. Igår försvann köksprylarna, så det är bara att äta snabbmat. Oh nej...

Idag blir min klösbräda hämtad av en kvinna som jobbar på Katthemmet Samvetet här i Uppsala. Känns bättre att ge bort den till dem än att sälja den. Tjockis använder den ändå inte och den är för stor överhuvudtaget. Ingen som köpt mina barstolar än. Suck...

Fick mail om att Coor vill träffa mig på Fredag och diskutera projektanställning. Vet inte än hur dags jag åker, men jag hoppas jag hinner träffa dem! Hoppas hoppas hoppas....

Är husvakt på fredag kväll och ev lördag så syster kan supa. Men jag ska ju bo hos henne nu, så jag ser det mer som en självklarhet att hjälpa till.

Dags att göra nytta så jag kan ta lov med ro!

0 kommentarer:

About