Flytt om 2 veckor

lördag, december 15, 2007 | 0 Comments

Shit, jag måste ha packat allt om en vecka innan jag åker till Etuna för julen.
Inte riktigt tänk så långt förtom att jag vill bli av med grejjer.

Idag var jag på lördagsfika på GH med gamla kursare. Var väl eg de vanliga som man brukar träffa. Många som banga tyvärr. Men man kommer väl upp till Uppsala fler ggr och då får man boka in fika igen. Maria hade sin lilla knott med sig och ögonen var stora som tefat och han såg mest chockad ut =)

Anna ska till Australien i februari. Lite avis. Vill också åka... ska ringa ett samtal på måndag eller tisdag som lite avgör hur min vår kommer se ut. Förhoppningsvis får jag jobb. =) Även om det bara blir projektanställning så är det ngt och man får erfarenhet. Annars kan jag mäta fårben i en månad och få stipendie. Dock verkar det lite jobbigt då jag måste bo i Uppsala och åka till Sthml en hel del. Även om det finns en säng hos J så skulle det va jobbigt att inte kunna ha sitt eget.

Man är väl lite orolig hur förhållandet kommer bli när det blir på distans. Hatar distans. "Tur" att det är relativt nära mellan städerna.

Dags att börja packa då...

0 kommentarer:

About