Skriva av sig

fredag, november 02, 2007 | 0 Comments

Det dyker upp lite saker här och där som man gärna delar med sig av, så nu ska jag nog börja blogga lite. Inte om kärleksbekymmer, det blir så fel när amn försöker kommunicera genom nätet istället för att prata direkt. Så det ska handla mer om vardagliga ting =)

Igår var jag på UtNarm här i Uppsala där företag står i montrar och berättar om sin verksamhet. Perfekt om man vill ha ett exjobb. Nu är ju jag snart klar, så det blir inget av det, men tips på arbetsgivare var det. Fick ett USB-minne trots att jag inte vunnit tävlingen, men jag och Gerd var så trevliga att vi fick ändå. Gamla tanter som hade förbarmande över oss, haha.

Åt lunch på Åhlens sen. Usch va dålig maten var. Slemmig champinjonsoppa och en smaklös kikärtsgryta med torrt ris. Tur att salladsbuffen var god och att det fanns baguetter!
Hittade vantar (tumvantar med finger-i-stoppning) och en mössa. Kostar 350 kr ihop, är det mycket? Vill ha en röd eller mörkgrå fleecetröja innan Skottland oxå. Ska nog ut och leta lite i Boländerna, för stan är tömd på snygga kläder. När amn försöker hitta träningstoppar är det bara strlk XL kvar. Hmm, är det inte DE storlekarna som borde gå åt, de människorna behöver ju förmodligen träna..?

Min käre pojke lämande in min uppsägning på lägenheten för någon dag sedan och den ligger redan upp på Studenstadens hemsida. De är snabba!

Testade Wii med G för någon dag sedan. Man får träningsvärk i armen må ja säga! Testade Wii sports och något kaninspel (crazy rabbits som man kunde skjuta avloppsrensare på). Det var roligt och ett bra sätt att röra sig på. Mjölka kossor var riktigt jobbigt, haha.

I slutklämmen på exjobbet. Bra, för nu läser jag tre kurser samtidgt =( Måste kolla upp om jag kan ta ut en masterexamen oxå! Blev lite orolig när Gerd berättade om krav på nivå på kurserna...

Lite mer kaffe oxå!

ps. äntligen har den där jävla boken jag lämnade in för två månader sen kommit rätt på biblioteket. *pustar ut*

0 kommentarer:

About