Juligt

fredag, november 16, 2007 | 0 Comments

Var nyss inne på Rolf bergs hemsida och såg allt fint!
Jag är så sugen på ett hus med gran som man har ljuslyktor i. Så himla fin!
Det säljs en sån på tradera, men jag vill kolla upp vad en ny kostar innan jag bjuder på den.
Mkt gulliga tallrikar och glöggmuggar även, vill ha =)

Ett ex till mig hade en mamma med dille på Rolf Berg, det var tomtar överallt, eller vid påsk, kycklingar. Kanske lite over the top, men det är fina saker =)

Fått mail från Skottland nu och jag blir hämtad på flygplats och även varje morgon från mitt B&B. Tack för det! =) Lite mindre nervig nu.. eller ne, nu närmar det sig ju!

Ska hämta ut mina röda fleecejacka idag. Hoppas den sitter bra!

Eftermiddag: Skivstångspass på Friskis
Ikväll: quality-time mit J och nachos. Yummie!

Just ja, fick bilder på en liten lägenhet i Torshälla (26,5kvm). Kan bli mysigt, men det krävs grundlig planering av möbler för att det ska bli bra boende!

0 kommentarer:

About