Filmer

söndag, november 04, 2007 | 1 Comments


Såg Ratatouille igår med J. Den var söt och rolig lite här och där, men jag hade nog lite högre förväntningar på den, precis som med Shrek the third.

Nu sitter jag på skolan och ska skriva en sammanfattning om vad min 10 veckors-litteraturuppgift ska handla om. Inte så blödigt med tanke på att det är en sorts fortsättning på exjobbet.

Ska in på Tradera och kolla lite oxå. Vill sälja lite småskit, böcker mm. Bra att bli av med innan flytten. Vet inte om lägenheten ska få sig ett upplyft än, men jag hoppas, för den kan bli riktigt mysig med sovalkovet! De borde vilja ha ett svar av mig snart på fastighetsbolaget. Jag är riktigt sugen på att göra det brunt och turkost (turk-ost, haha). Asså chokladbrun soffa med turkosa detaljer.

Om du vill köpa en beige Ektorp-2sits-bäddsoffa, så säg till! =)

Skottland om 2 veckor!

1 kommentarer:

Lilian sa...

svar från min blogg. midbec har jag för mig att det heter. :)

About