Det finns inte så mkt tid över till bloggen när man jobbar. Man kommer hem, äter och så umgås med familjen. Möjligtvis lite Farmville.
Ska uppdatera Charlottas blogg också med en massa bilder. Hoppas jag får till det ikväll.

Midsommar var riktigt trevlig, blev som en minisemester för oss. Först var det skönt att åka bil fram och tillbaka, men att bo ensamma i en lägenhet med alla bekvämligheteer, det var guld! Stort tack till Pethra med familj!
Charlotta trivdes jättebra med Axels alla leksaker. Sjungande Nalle Puh var riktigt poppis! Hittar jag en sådan någon gång så får jag köpa en.

Annars var det lite dans runt stången ute i Sundbyholm och god mat. Träffade alla som vi tänkt under helgen. Även om vissa bara fick en timme, så som min syster =(

Jobbet rullar på och 4e veckan är snart avklarad. Snart hade jag gjort hälften om det inte vore för att vi fått förlängt hela augusti! Blev inget ledigt i sommar alls för mig, men jag får satsa på helgerna. Imorgon ska det bli första badet. Jag lovar...

Om ni ser en sådan här kista till salu någonstans så hojta till. VILL HA!

Källa:Hemnet.se

0 kommentarer:

About