Magsjuk jag med

torsdag, mars 25, 2010 | 1 Comments

Usch och fy. På kvällen blev jag sjuk. kräkningar och annat mindre mysigt som förknippas med magsjuka. Hela natten pågick det och dagen efter var jag och C bajs-partners. Hon bajsade igenom otaligt många blöjor och jag var på toaletten ofta. Att ta hand om en magsjuk unge när man är magsjuk själv, det är inte att rekommendera =(

Vi lyckades få i oss lite blåbärssoppa och knaprade på SpecialK under dagen.

Ställde mig på vågen på kvällen och vägde 53,5 kg. 1,5 kg hade jag gått ner under denna trevliga period, inte okej... Blev lite chips på kvällen och jag hoppas salt och vätskenivåerna ordnas upp genom Resorb.

Lillebror ska operera hjärnan idag var det tänkt. Hoppas inget akutfall kommer in som fördröjer det ytterligare.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Nej, tyvärr finns det inget någon kan göra. Jag kan bara hålla tummarna för att de väljer ut mig. Man fick skriva lite om varför just jag skulle bli utvald och förhoppningsvis räcker det hela vägen. Om inte, synd. ;]

About