ÖF efter sommaren

tisdag, augusti 18, 2009 | 1 Comments

Idag var vi på ÖF igen. Det kom ganska många föräldrar. Sångstunden var uppgraderad till lite mer sittande sånger. Charlotta hade inte sovit sin första lur än, så hon var nog lite trött, men lekte med bilarna ändå. Många ungar som kröp och del gick även med lära-gå-vagn! Äldsta tror jag var 10½ månad.

Riktigt ruskväder. Hoppas verkligen det är fint på lördag. Nu har vi ju en lokal som nödlösning, men det vore bäst att vara utomhus.

Fick en vetenskaplig artikel skickad till mig där jag är andre författare. Den ska förhoppningsvis bli publicerad i Science of the Total Environment (STOTEN). När jag läste igenom så upptäckte jag en del "fel" då all data är baserat på mitt exjobb, men när jag ser vad de skickat in så är felen fortf där, trots att jag kommenterat dem. Vill ju inte vara författare till ett felaktig artikel. Hmm, hoppas de får chans att ändra senare.

1 kommentarer:

Lilian sa...

måste ta mig till våran öppna nån dag.. kanske nästa tisda.. är ni kvar då? frågar på msn. :)

About