Bröllop på G

söndag, oktober 02, 2011 | 1 Comments

Hittade en ring till slut på Guldfynd. Blev en del rabatt och användande av mina 2000 kr i presentkort.

Insåg att jag förmodligen är arbetssökande om 2 veckor *gulp*. Hur ska detta gå? Inte mycket nytt som kommer ut heller. Aja, search goes on! Får satsa på praktik om inget annat erbjuds.
På måndag ska jag till Uppsala och åker sedan upp en sista gång och lämnar datorn och kollegorna. =(

Den 12 november är det bröllop! Familjen för deltaga på själva ceremonin och bjuds på mat och sedan bjuder vi in vänner till fest på kvällen. Det är budget som gäller så inga stora utgifter. Festen ska vara på Odd Fellows mitt i stan. Urmysig publokal! Med nära och kära blir allt bra ;)

Vad vi väntar på: hindersprövningen. Skickade in för 3 veckor sedan tror jag. Borde väl dyka upp i veckan? Sen vet vi inte vilken vigselförättare det blir heller  =)

Idag borde vi ner på stan för att köpa inbjudningskort...

1 kommentarer:

Josef Boberg sa...

ALL LYCKA TILL !

About